"Atbalsts uzņēmumu mārketinga aktivitātēm eksporta tirgos bija pieejams no 2016. gada un šajā laikā Latvijas preču un pakalpojumu eksports audzis par 45%. Daudzi Latvijas uzņēmumi ir nostiprinājušies ne tikai tradicionālajos Latvijas eksporta tirgos, bet arī tādās salīdzinoši tālās valstīs kā ASV, Kanāda, Japāna, Dienvidkoreja, Saūda Arābija, Apvienotie Arābu Emirāti un Austrālija," uzsver Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) direktora vietniece eksporta jautājumos Iveta Strupkāja, piebilstot, ka jau nākošajā gadā būs pieejams atbalsts mārketinga aktivitātēm jaunā ES plānošanas perioda ietvaros, bet šobrīd uzņēmēji LIAA var pieteikties atbalstam digitalizācijas jomā, kur pieejami granti līdz 100 tūkstošiem eiro.
Programmas ieviešanas laikā atbalsta līgums tika noslēgts ar 3211 uzņēmumiem un tika saņemti 10913 atbalsta pieprasījumi dažādu eksporta aktivitāšu īstenošanai.