Starptautiskais uzņēmums ražo tādus pircēju iecienītus saldumus kā šokolādes ar zīmoliem "Milka", "Toblerone", "Marabou", "Cadbury", cepumus "Oreo", "TUC", "BelVita" un citus našķus.
Vai arī Latvijas tirgotāji sekos šim piemēram un plāno uzņēmuma produkciju no veikalu plauktiem ņemt ārā vai tomēr šeit to aizvien varēs iegādāties, skaidro "Delfi Bizness".
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Loading...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit