MISC 2.0 - 23127
Foto: Publicitātes attēli

Iesaistot nevalstiskās organizācijas un uzklausot iedzīvotāju redzējumu, Imantā un Zolitūdē kā labākais risinājums jaunajai dzelzceļa šķērsojuma vietai, kas savienos Anniņmuižas bulvāri ar Anniņmuižas ielu, izvēlēts autosatiksmes tunelis ar integrētu gājēju un velosipēdistu infrastruktūru. "Rail Baltica" kopuzņēmuma "RB Rail" tehniskais direktors Latvijā Ēriks Diļevs "Delfi Bizness" sniedz informāciju par plānotajiem darbiem.

"Rail Baltica" projektēšanas darbi ir sasnieguši būvprojekta pamatrisinājumu fāzi visā Latvijas teritorijā, savukārt tā sauktajā Dienvidu posmā notiek darbs pie būvprojektu gala risinājumiem atsevišķos posmos. Paralēli ir aktuāls "Rail Baltica" pamattrases būvniecības iepirkums Latvijā ar mērķi pirmos būvniecības darbus ārpus Rīgas – Bauskas novadā – uzsākt vēl šī gada beigās.

Aktīva būvniecība jau vairākus gadus norit abu Latvijas "Rail Baltica" starptautisko staciju būvdarbu zonās – pie lidostas "Rīga" un Rīgas Centrālās stacijas apkaimē. Pārējiem infrastruktūras un pamattrases risinājumiem Rīgā ārpus starptautisko staciju zonām turpinās projektēšanas darbi, taču, ņemot vērā sarežģīto pilsētvidi, plānots, ka būvniecības darbi Rīgā varētu uzsākties ne ātrāk kā 2025. gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!