"Kopš 2019. gada mēs esam dubultojuši eksporta apjomu Vācijā. Tas mums ļauj prognozēt, ka nākamajos četros gados mūsu darba uzdevums ir atkal dubultot apgrozījumu šajā tirgū," saka "Karavelas" attīstības direktors Jānis Endele.
Viņš uzskata, ka "Karavelas" paraugs ar ielaušanos Vācijas tirgū liecina: to pašu var arī citi pārtikas uzņēmumi, piemēram, gaļas vai piena produktu ražotāji.
Vienlaikus Endele stāsta, ka produktu izstrāde šim tirgum nav vienkārša. "Tas ir mīts, ka uzņēmums Latvijā var radīt produktu, kas vācietim patīk. 2019. gadā, kad nopirkām "Larsen Danish Seafood", domājām – ražosim tādus un tādus produktus! Patiesībā neviens no tiem nav bijis īsti veiksmīgs," atzīst Endele.
Viņš skaidro, ka produktu izstrāde šim tirgum ir sarežģīta; tā prasa laiku un analīzi. Ir produkti, ko vācieši vēsturiski ir pieraduši ēst. Tas ietver dažādus aspektus, kaut vai – iepakojumu.
Rakstā "Karavelas" attīstības direktors stāsta, kādi četri biznesa virzieni Vācijā iespējami Latvijas pārtikas ražotājiem, kā arī dalās ar ieteikumiem, kā veikt tirgus izpēti un kā "Karavelai" izdevies iekarot Vācijas tirgu.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv