Delfi foto misc. - 81099
Foto: Publicitātes foto
Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) "melnajā sarakstā" iekļauta Latvijā bāzētā aviokompānija SIA "Smartlynx Airlines", liecina PTAC Patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmums.

Minētajā sarakstā lidsabiedrība iekļauta, jo nav izmaksājusi 400 eiro kompensāciju patērētājai par reisu, kas kavēts vairāk nekā trīs stundas.

Saskaņā ar PTAC Patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmumu "Smartlynx Airlines" reiss 2022. gada 2. janvārī "Šarm El Šeiha – Rīga" galamērķī ieradās vairāk nekā trīs stundas vēlāk nekā plānots. Atbilstoši attiecīgajām Eiropas Savienības regulām un distancei no Šarm El Šeihas līdz Rīgai pasažierei pienācās 400 eiro kompensācija.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!