Minētajā sarakstā lidsabiedrība iekļauta, jo nav izmaksājusi 400 eiro kompensāciju patērētājai par reisu, kas kavēts vairāk nekā trīs stundas.
Saskaņā ar PTAC Patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmumu "Smartlynx Airlines" reiss 2022. gada 2. janvārī "Šarm El Šeiha – Rīga" galamērķī ieradās vairāk nekā trīs stundas vēlāk nekā plānots. Atbilstoši attiecīgajām Eiropas Savienības regulām un distancei no Šarm El Šeihas līdz Rīgai pasažierei pienācās 400 eiro kompensācija.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit