
Latvijā bāzētā aviokompānija SIA "Smartlynx Airlines" izņemta no Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) "melnā saraksta", "Delfi Bizness" informēja lidsabiedrībā.
Minētajā sarakstā lidsabiedrība bija iekļauta, jo nebija izmaksājusi 400 eiro kompensāciju patērētājai par reisu, kas kavēts vairāk nekā trīs stundas. PTAC komersantus no "melnā saraksta" izņem, ja tie izpilda PTAC Patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmumu.
"Smartlynx Airlines" nepiekrita PTAC lēmumā norādītajam, ka lidsabiedrības reiss 2022. gada 2. janvārī no Šarm El Šeihas uz Rīgu kavējis vairāk nekā trīs stundas. Lidsabiedrības ieskatā lidosta "Rīga" pasažierei izsniegtajā izziņā norādījusi nekorektu STA (Scheduled time of arrival – plānotais ierašanās laiks) laiku un patiesībā reiss kavējis divas stundas un 37 minūtes.