alus
Foto: Shutterstock

2022. gadā alus darītāja "Aldaris" apgrozījums audzis par 23,46%, sasniedzot 26,63 miljonus eiro. Pērn uzņēmums turpinājis strādāt ar zaudējumiem, tiem pieaugot līdz 8,29 miljoniem eiro, informē "Lursoft Klientu portfelis".

AS "Aldaris" gada pārskatā skaidro, ka 5,4 miljoni eiro no šiem zaudējumiem radušies, jo izveidoti uzkrājumi saistībā ar Valsts ieņēmumu dienesta (VID) veiktā nodokļu audita rezultātā pieņemto lēmumu par transfertcenu korekciju laika periodā no 2017. gada līdz 2020. gadam, līdz ar to arī attiecīgo uzņēmuma ienākuma nodokļa korekciju. Ņemot vērā, ka VID audita lēmums nav galīgs, AS "Aldaris" gatavo iesniegumu VID ģenerāldirektorei par lēmuma atcelšanu, kā arī neizslēdz vēršanos tiesā nelabvēlīga lēmuma gadījumā.

AS "Aldaris" iesniegtajā pārskatā norādījis, ka 2022. gadā tā kopējā realizētā alus tirgus daļa veidoja 28,5%. Uzņēmuma pārdošanas apjomi Latvijā 2021. gadā veidoja 38,2 miljonus litru, savukārt 2022. gadā 39,74 miljonus litru, kas ir par 3% vairāk nekā gadu iepriekš. Vienlaikus AS "Aldaris" norādījis, ka 2022. gadā alus tirgus Latvijā samazinājies par 4%.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!