SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" (RNP) jaunā valde nolēmusi ieviest jaunas saziņas iespējas, informē uzņēmumā.
Būtiski esot jāpaplašina valdes tiešā komunikācija ar klientiem problemātisku un ilgstoši neatrisinātu jautājumu gadījumos, tādēļ uzņēmums piedāvā sazināties ar valdes priekšsēdētāju Māri Ozoliņu, izmantojot tiešo e-pastu.
Tuvākajā laikā tikšot organizētas arī valdes klātienes tikšanās ar uzņēmuma klientiem.
Kā norāda uzņēmumā, šogad jau ir ieviesti vairāki jauni komunikācijas rīki, lai uzlabotu informācijas aprites ātrumu – virtuālais asistents un mobilā aplikācija.
Lai gan pēdējo gadu laikā uzlabots daudzdzīvokļu māju tehniskais stāvoklis, veicot ilgtermiņa remontdarbu plānošanu un uzkrājumu veidošanas politiku, neesot izslēdzami gadījumi, kad pārvaldnieks nav sekmīgi radis labāko risinājumu ar ēku saistītai problēmai. Gadījumiem, kad ir izsmelti visi esošie saziņas kanāli, bet problēma nav atrisināta, RNP valdes priekšsēdētājs Māris Ozoliņš aicina izmantot e-pastu ozolins@rnparvaldnieks.lv vai tuvākajā nākotnē izmantot iespēju nākt uz klātienes tikšanos ar RNP valdi. Informācija par tikšanos tiks izziņota iepriekš.
"Lai mūsu piedāvājumi tiktu realizēti, nepieciešams klientu balsojums, dažreiz pat vairāki, ja runājam par tādiem projektiem kā ēkas kompleksa atjaunošana, tāpēc esmu pārliecināts, ka tieša saziņa ar klientiem, lai risinātu sasāpējušas problēmas, nākotnē dos grūdienu arī būtiskajiem energoefektivitātes projektiem, kas ir stūrakmens rīdzinieku mājokļu ilgtspējai," pārliecināts Ozoliņš.
24. jūlijā darbu uzsāka jaunais uzņēmuma valdes sastāvs. Valdes priekšsēdētāja amata pienākumus pildīs Māris Ozoliņš, kura kompetence būs stratēģijas (pamatdarbības), pārmaiņu vadības un korporatīvās pārvaldības jomas. Savukārt par pagaidu valdes locekli iecelts Mārtiņš Paurs, kā otrs pagaidu valdes loceklis iecelts līdzšinējais RNP Finanšu pārvaldes direktors Viktors Šeršņovs.
SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" pārvaldīšanā ir aptuveni 3 800 dzīvojamās mājas/būves.