"Brand Capital" pētījums jau 19 gadus apkopo Baltijas valstu iedzīvotāju viedokli par vairāk nekā 600 zīmoliem un 300 dzīvesstila jautājumiem. Šogad pētījumu veica Baltijā vadošā pētījuma aģentūra "Norstat".
"Esam lepni turpināt pētījuma datu ieguvi, aptaujājot vairāk nekā 3000 ekonomiski aktīvos iedzīvotājus Baltijā. Šis nešaubīgi ir lielākais zīmolu pētījums Baltijā, kas seko līdzi tam, kā mainās iedzīvotāju attieksme pret zīmoliem. Tāpat šis pētījums ļauj iepazīt auditorijas personīgāk, izzināt viņu attieksmi un dzīvesstilu, lai zīmoli varētu kļūt vēl tuvāki un pievilcīgāki," komentē "Norstat Latvija" vadītāja Linda Ezera.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit