Delfi foto misc. - 80309
Foto: Pixabay
Latvijas mediju reklāmas tirgus šā gada pirmajā pusgadā kopumā ir audzis par 4,6%, sasniedzot 41,5 miljonus eiro, liecina Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) apkopotie Latvijas mediju reklāmas tirgus rezultāti.

Vislielākais pieaugums bijis kino reklāmai – 2,1 reizi , tam seko reklāmas pieaugums radio par 11,6%, televīzija ar 7,1% un vides reklāmas izaugsme 4,3% apmērā.

Vienlaikus par 1,4% samazinājies reklāmas apjoms vietējos interneta portālos, kritums par 0,9% bijis arī reklāmas apjomam žurnālos. Ievērojams kritums bija laikrakstu kategorijā – par 17,1%, ko asociācijā lielā mērā skaidro ar pieprasījuma samazināšanos pēc izdevumiem krievu valodā un reklāmas apjomu samazināšanos reģionālajos laikrakstos.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!