Foto: Publicitātes attēli
Noslēdzies "Brand Capital" pētījums, un piektdien, 18. augustā, īpašā pasākumā notikumu vietā "Skapis" tika pasludināti šī gada Latvijas zīmolu topa finālā iekļuvušie zīmoli dažādās kategorijās. "Delfi Bizness" piedāvā ielūkoties finālistu paziņošanas pasākumā.

Jau ziņots, ka "Brand Capital" pētījums jau 19 gadus apkopo Baltijas valstu iedzīvotāju viedokli par vairāk nekā 600 zīmoliem un 300 dzīvesstila jautājumiem. Šogad pētījumu veica Baltijā vadošā pētījuma aģentūra "Norstat".

Šī gada zīmolu topa finālisti uzskaitīti alfabētiskā secībā. Par TOP 5 straujāk augošajiem zīmoliem Latvijas sabiedrība nominējusi: "AirBaltic", "Depo", "IKEA", "Mercedes Benz" un "Mobilly". Starp TOP 5 zaļākajiem zīmoliem Latvijā iekļuvuši: Latvijas valsts meži, "Madara Cosmetics", "Seal", "Silvanols" un "Stenders".

Kā TOP 5 mīlētākie mediju zīmoli atzīti: "Delfi", Latvijas Radio, LTV 1, "Radio Skonto" un "TV3".

Par TOP 5 cilvēcīgākajiem zīmoliem Latvijā šogad atzīti: CSDD, "Grindex", Latvijas valsts meži, Lidosta "Rīga" un "Olainfarm".

Savukārt "Ādažu Čipsi", "Karlsons", "Kārums", "Pols" un "Spilva" nominēti kā TOP 5 mīlētākie vietējie zīmoli. Starp TOP 5 mīlētākajiem zīmoliem Latvijā sabiedrība ierindojusi: "Inbox.lv", "Maxima", "Omniva", "Swedbank" un "Tele2".

Un par TOP 5 drosmīgākajiem zīmoliem Latvijā atzīti: "Aerodium", "Apple", "IKEA", "Revolut" un "Sexy Style".

Uzvarētāji tiks noskaidroti "Baltijas zīmolu topa" apbalvošanas ceremonijā 22. septembrī

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!