Dzērienu ražotājs "Valmiermuižas alus" nesen sociālo tīklu vidē pievērsa uzmanību dāņiem piederošā, konkurējošā uzņēmuma "Bauskas alus" jaunās produkcijas – limonāžu – līdzībai ar jau tirgū atpazīstamajiem "Gardu Muti" zelteriem. "Valmiermuižas alus" publicēja fotogrāfiju, kurā abi produkti izvietoti blakus, un lūdza sabiedrību izteikt viedokli.
"Delfi Bizness" uzrunāja abus ražotājus komentēt radušos situāciju, kā arī ekspertus – sniegt skatījumu no malas. Jāatzīst, ka viedokļi par to, vai šis varētu būt plaģiātisma gadījums, ir krasi atšķirīgi.
Tikmēr abi produkti veikalos tirgojas līdzās, turklāt par identisku cenu, bet "Valmiermuižas alus" saimnieks Aigars Ruņģis secinājis, ka "šajā cīņā Dāvids nevar uzvarēt Goliātu", tāpēc tiesāties negatavojas.
Savukārt SIA "'Bauskas alus" valdes loceklis Nils Kazaks pauž, ka "Valmiermuižas alus" darītava nav izgudrojusi neko inovatīvu un nevar pretendēt uz ekskluzivitāti.
Ideja – radīt vietējo alternatīvu
"Gardu Muti" zelterus "Valmiermuižas alus" brūvē jau vairāk nekā septiņus gadus.
"Pirms desmit gadiem Valmiermuižas parkā sākām rīkot lauku labumu tirdziņus "Gardu Muti", kurus arvien rīkojam latviešu gadskārtās. Redzot vietējo zemnieku augļu un ogu bagātību tirdziņos un to, ka restorānos un bāros tika piedāvātas tikai ievestas limonādes un kolas, mūsu ideja bija radīt vietējo alternatīvu importam, sadarbojoties ar Latvijas zemniekiem un izmantojot tikai Latvijas dārzos lolotas dabas veltes," par zelteru pirmsākumiem stāsta Ruņģis.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv