apkure, granulas, apkures katls
Foto: Shutterstock

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir saņēmis vairākas patērētāju sūdzības par to, ka patērētāji ir pasūtījuši kurināmo (briketes vai malku), veikuši priekšapmaksu, bet preci nav saņēmuši.

Patērētāji pasūtījumus veikuši gan interneta mājaslapās, gan atsaucoties sludinājumiem. Pārdevēji klientiem izrakstījuši priekšapmaksas rēķinus, kuros norādīti komersanta rekvizīti; tie norādīti arī konkrētajās mājaslapās.

Patērētāji veikuši apmaksu, bet pasūtījumus nav saņēmuši. Risinot strīdus, atklājies, ka bankas konti, uz kuriem patērētāji veikuši naudas pārskaitījumus, nepieder komersantiem, kuru nosaukums, reģistrācijas numurs un juridiskā adrese norādīti mājaslapās vai priekšapmaksas rēķinos. Līdz ar to patērētāji veikuši samaksu nezināmām personām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!