Kad jūsu pastkastēs iekrīt avīze ar lielveikalu akcijām, par laukumiņu savam produktam ražotājs ir samaksājis vidēji 400 eiro. Ja pirms "Elvi" veikala slēgšanas dzirdat aktiera Artūra Skrastiņa balsi sakām: "Dzēriens X atgādina, ka ir pēdējais laiks to iegādāties, jo līdz veikala slēgšanai atlikušas 15 minūtes," – tas ražotājam izmaksā 340 eiro uz divām nedēļām. Produkta izvietošana pie kases vienā lielajā "Maxima" veikalā uz divām nedēļām maksā 200 eiro. Savukārt prece uz paletes ar reklāmas plakātu vienā "TOP!" tīkla veikalā uz mēnesi izmaksās no 60 līdz 180 eiro, liecina uzņēmumu reklāmas izmaksu bukleti, kas ir "Re:Baltica"/"Delfi" rīcībā.
Arī šīs mārketinga izmaksas jāpieskaita biezpiena paciņas cenai veikala plauktā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit