"Delfi Bizness" skaidro, kāpēc darba devēji izvēlas šādu praksi un kā darba ņēmējam saprast, uz kādu algu tad galu galā var cerēt, piesakoties šādam darba sludinājumam.
Atklātība nav patīkama
Talantu piesaistes uzņēmuma "FindAda" vadītāja Ināra Mukāne-Mirtezani atgādina, ka jau vairākus gadus Latvijā darba sludinājumos obligāti cita starpā jānorāda arī piedāvātais atalgojums. Skatoties sludinājumus, var redzēt, ka daļā atalgojums ir norādīts kā konkrēts cipars, daļā – nav norādīts vispār, biežāk uzņēmumu mājaslapās un "LinkedIn" sludinājumos, tomēr visbiežāk atalgojums tiek norādīts amplitūdā no–līdz.
"No vienas puses, ienākumu līmenis ir viena no tabu tēmām mūsu kultūrā un sabiedrībā, no otras puses – organizācijas Latvijā bieži vien vēl nav tajā briedumā, lai varētu atklāti runāt par atalgojumu," saka eksperte.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv