Forums notiks 22. septembrī Tallinā, fotogrāfijas muzejā "Fotografiska" un noslēgsies ar "Baltic Brand Awards" apbalvošanas ceremoniju.
Forums pulcēs daudzus pasaules un Baltijas zīmolu ekspertus un kā galvenais pasākuma vislektori uzstāsies radošo aģentūru konsultāciju uzņēmuma "Contagious" līdzdibinātājs Pauls Kemps-Robertsons, runātāju vidū būs arī "Liquid Death" radošais viceprezidents Endijs Pīrsons, "Vinted" radošā direktore Emma Salivana, aģentūras "Banda Agency" līdzdibinātājs un radošais direktors Maksims Boritko.
Tāpat pasākumā uzstāsies zīmola "BOLT" globālais vadītājs Maksimiliāns Malickis, "airBaltic" WEB3 projektu vadītājs Artūrs Garais, ilgtspējas konsultāciju uzņēmuma "OMG Momentum" līdzdibinātāja Stefānija Helēna Šellere, Google "GCS Emerging Europe" pārdošanas vadītājs Džeiks Normens, Httpool "Meta" reģionālā vadītāja Grēta Pudana, "Norstat" Ziemeļeiropas reģionālais direktors Tjū Meiers-Poulsens, uzņēmuma "BM Boutique" radošais direktors un partneris Antonio Bečtle un citi.
Foruma noslēgumā būs apbalvošanas ceremonija, kurā tiks sumināti labākie Baltijas zīmoli dažādās kategorijās, piemēram, mīlētākie, cilvēcīgākie, zaļākie un drosmīgākie zīmoli.
Rezultātus ar "Norstat Baltic" komandas palīdzību nosaka, aptaujājot vairāk nekā 3000 cilvēku Baltijas valstīs.
Aptaujas pamatā ir "Brand Capital" pētījums, kas ir plašākais zīmolu un dzīvesstila pētījums Baltijā, apkopojot datus par vairāk nekā 600 zīmoliem un 300 dzīvesstila jautājumiem.
Baltijas Zīmolu forumu kopīgi organizē uzņēmumi "MAGIC", "OMD", "Norstat" sadarbībā ar "TUULI", "AirBaltic", "Google", "Rimi", "Lido", "LUX Express", "Volkswagen", "Element Digital", "Httpool", "Eco Baltia", "Trickster", "Sons & Daughters", "Hector Container Hotel", "Valmiermuiža", "Kalve Coffee Roasters", "Delfi", "TV3 grupa", "IR Nauda", "Sky Media", "JCDecaux", "BOBE.me", "Mediāna".