Tomēr, kas tieši būtu nepieciešams, lai Latvijā būtu vairāk vērtīgu un eksportējošu uzņēmumu? Uz šādu jautājumu diskusijā bija jāatbild pieciem uzņēmējiem un ekspertiem.
Viens no galvenajiem secinājumiem – uzņēmumiem Latvijā jābūt ar lielākām ambīcijām.
Ar savu viedokli par to, kā vairot uzņēmumu vērtību, diskusijā dalījās "Nasdaq Riga" valdes priekšsēdētāja Liene Dubava, "Prudentia" vadošais partneris un valdes priekšsēdētājs Kārlis Krastiņš, vides resursu apsaimniekošanas grupas "Eco Baltia" valdes priekšsēdētājs, akcionārs Māris Simanovičs, kā arī masīvkoka paneļu ražotāja "CLT Profi" dibinātājs un vadītājs Andris Dlohi un "Prudentia" vadošais partneris un valdes priekšsēdētājs Kārlis Krastiņš.
Lasi uzņēmēju atbildes un skaties pilnu diskusijas ierakstu tālāk šajā rakstā.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv