Klimata pārmaiņu un dabas daudzveidības krīžu kontekstā dabas resursu pārvaldībā tiek izvirzīti aizvien skrupulozāki mērķi, kuru stingrība nākotnē tikai pieaugs. Mērķus pavada dažādi politikas plānošanas dokumenti, tiesiskais regulējums, brīvprātīgas sertifikācijas iniciatīvas, pašu uzņēmumu vai produktu pircēju un investoru standarti.
Ilgtspējas būtība ir atbildība – gan pret sevi, gan arī citiem. Daudzi uzņēmumi savu produktu popularizēšanā izmanto dažādus "zaļos" saukļus, taču ne vienmēr to lietojums ir pamatots. Uzņēmumam ir jāspēj apliecināt savu preču un pakalpojumu atbilstību tam vai citam apzīmējumam ar reāliem datiem un faktiem, pretējā gadījumā šāda sava produkta pozicionēšana vērtējama kā zaļmaldināšana.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit