MISC 2.0 - 26895
Foto: Publicitātes attēli

No 29. novembra, kad AS "Pasažieru vilciens" tiek nodoti pirmie "Škoda Vagonka" ražotie elektrovilcieni, uzņēmums vilciena pasažieru pārvadājumos pakāpeniski pāries uz zīmolu "Vivi".

Kā informē uzņēmumā, "jaunā zīmola nozīme ietver pārvietošanās dzīvīgumu, iespējas augt un attīstīties, ko uzticama mobilitāte paver cilvēku, uzņēmumu un valsts līmenī". "Vivi" esot viegli uztverams un saprotams arī starptautiskā vidē, kas veicina iespējas nākotnē sekmīgi izplesties Baltijas reģionā.

""Vivi" ievada jaunu posmu AS "Pasažieru vilciens" attīstībā," norāda AS "Pasažieru vilciens" valdes priekšsēdētājs Rodžers Jānis Grigulis.

"Mēs turpināsim strādāt, lai arvien vairāk cilvēku izvēlētos vilcienus kā videi draudzīgāku iespēju ātri, ērti un droši nokļūt galamērķī. Tas nozīmē ne vien mūsdienīgākus vilcienus, bet arī jauna līmeņa pasažieru pieredzi tajos, vilcienu kursēšanas biežumā, pasažieru apkalpošanā, biļešu iegādē un informācijas pieejamībā tīmekļvietnē un lietotnē," sola vadītājs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!