MISC 2.0 - 26895
Foto: Publicitātes attēli

No 29. novembra, kad AS "Pasažieru vilciens" tiek nodoti pirmie "Škoda Vagonka" ražotie elektrovilcieni, uzņēmums vilciena pasažieru pārvadājumos pakāpeniski pāries uz zīmolu "Vivi".

Kā informē uzņēmumā, "jaunā zīmola nozīme ietver pārvietošanās dzīvīgumu, iespējas augt un attīstīties, ko uzticama mobilitāte paver cilvēku, uzņēmumu un valsts līmenī". "Vivi" esot viegli uztverams un saprotams arī starptautiskā vidē, kas veicina iespējas nākotnē sekmīgi izplesties Baltijas reģionā.

""Vivi" ievada jaunu posmu AS "Pasažieru vilciens" attīstībā," norāda AS "Pasažieru vilciens" valdes priekšsēdētājs Rodžers Jānis Grigulis.

"Mēs turpināsim strādāt, lai arvien vairāk cilvēku izvēlētos vilcienus kā videi draudzīgāku iespēju ātri, ērti un droši nokļūt galamērķī. Tas nozīmē ne vien mūsdienīgākus vilcienus, bet arī jauna līmeņa pasažieru pieredzi tajos, vilcienu kursēšanas biežumā, pasažieru apkalpošanā, biļešu iegādē un informācijas pieejamībā tīmekļvietnē un lietotnē," sola vadītājs.

Jaunā logotipa izstrāde izmaksājusi 3900 eiro bez PVN. Kopējās elektrovilcienu interjera un eksterjera krāsojuma dizaina izstrādes, jaunā logo izstrādes, vizuālās atpazīstamības vadlīniju jeb stila grāmatas izstrādes izmaksas ir 34 100 eiro bez PVN.

Nosaukums "Vivi" ir veidots no saukļa "Vienā vilcienā" vārdu pirmajiem diviem burtiem.

"Sauklis "Vienā vilcienā" simbolizē pārvietošanos no punkta A uz punktu B ātrā, paredzamā un uzticamā veidā. Tas runā par kustību un cilvēku pārvietošanās paradumiem: cilvēki ir vienoti braucienā, kas ļauj visur paspēt laikā, neatkarīgi no katra galamērķa. Skatoties no valodnieciskā aspekta, no latīņu "vīvus" atvasinātais "vivi" nozīmē dzīvs. Vilciena pasažieru pārvadājumi nodrošina iedzīvotājiem pārvietošanos un mobilitāti, tie palīdz radīt iespēju dzīvei un ilgtspējīgai attīstībai," jaunā zīmola izstrādi komentē uzņēmumā.

Zīmols "Vivi" tiks izmantots jauno vilcienu interjera un eksterjera dizainā, tīmekļvietnē, mobilajā lietotnē, informatīvajos un reprezentatīvajos materiālos.

Zīmols "Vivi" no šodienas ir ieviests digitālajā vidē tīmekļa vietnē un mobilajā lietotnē, savukārt uz vilcieniem un tajos – līdz ar pasažieru pārvadājumu uzsākšanu decembra vidū. Pilnu zīmola ieviešanas procesu plānots pabeigt līdz 2024. gada beigām.

Atklāts iepirkums tika veikts 2019. gadā, un izvēlēts pakalpojuma sniedzējs ar zemākās cenas un uzņēmuma vērtībām atbilstošākās idejas piedāvājumu. Pakalpojumu sniedza SIA "Printpigeons" radošā komanda "Dizaina studija TEIKA".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!