Taču ir arī labas ziņas – mārketinga speciālistu gaidas par nākotni kļūst arvien labākas.
Optimisms aug
Šā gada mārketinga profesionāļu aptaujā 76% respondentu norādījuši, ka ir noskaņoti pozitīvi nākotnei, vien 3% ir negatīvi noskaņoti. Salīdzinājumā ar pagājušo gadu – pozitīvi noskaņoti bija 55%, kamēr negatīvi – 18%.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Loading...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit