"Jo dziļāk mežā, jo vairāk malkas," nāk prātā, mēģinot izsekot gadsimta infrastruktūras būvniecības projekta "Rail Baltica" īstenošanas gaitu, tomēr 2030. gadu projekta realizācijā iesaistītās amatpersonas joprojām sauc par reālu termiņu un apstiprina, ka arī Rīgā vilcieni kursēs. Savukārt finanses un kopējās izmaksas kādu brīdi vēl būs "lielais nezināmais".
Attiecīgi tiek vērtēts, vai ir kādi posmi, risinājumi, ko varētu paredzēt un ieviest pēc piesauktā termiņa.
Par šiem un citiem šī gada izskaņā atkal uzvirmojušajiem jautājumiem "Delfi Bizness" izvaicā "Rail Baltica" projekta īstenotāja Latvijā "Eiropas dzelzceļa līnijas" (EDzL) valdes priekšsēdētāju Kasparu Vingri un "Rail Baltica" projekta ieviesēja AS "RB Rail" tehnisko direktoru Latvijā Ēriku Diļevu.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv