MISC 2.0 - 27011
Foto: LETA

Piektdien, 15. decembrī, vilcienu pasažieru pārvadātājs "Vivi" sāks pasažieru pārvadājumus ar jaunajiem "Škoda" elektrovilcieniem, informē uzņēmums

Plānots, ka pirmajā dienā dzelzceļa līnijās dosies trīs elektrovilcienu sastāvi. Tie pārvadās pasažierus sešos maršrutos trīs no pavisam četrām Latvijā elektrificētajām dzelzceļa līnijām – Tukuma, Aizkraukles un Skultes virzienā.

Savukārt braucienus Jelgavas dzelzceļa līnijā plānots sākt 16. decembrī.

Ar "Škoda" elektrovilcieniem Tukuma dzelzceļa līnijā piektdien plānots izpildīt astoņus reisus: divus reisus maršrutā Rīga – Dubulti un divus atpakaļ uz Rīgu, kā arī divus reisus maršrutā Rīga – Sloka un divus reisus atpakaļ. Aizkraukles dzelzceļa līnijā plānots izpildīt vienu reisu maršrutā Rīga – Ogre un vienu atpakaļ, kā arī reisu maršrutā Rīga – Lielvārde.

Skultes dzelzceļa līnijā plānots izpildīt vienu reisu maršrutā Rīga – Saulkrasti un vienu atpakaļ.

Tukuma dzelzceļa līnijā plānots izpildīt šādus reisus:

  • Nr. 6319 Rīga (10.59) – Dubulti (11.33)
  • Nr. 6320 Dubulti (11.49) – Rīga (12.23)
  • Nr. 6515 Rīga (15.39) – Tukums II (17.02)
  • Nr. 6528 Tukums II (17.18) – Rīga (18.38)
  • Nr. 6431 Rīga (16.39) – Sloka (17.26)
  • Nr. 6434 Sloka (18.50) – Rīga (19.38)
  • Nr. 6347 Rīga (18.24) – Dubulti (18.59)
  • Nr. 6346 Dubulti (19.18) – Rīga (19.53)

Aizkraukles dzelzceļa līnijā plānots izpildīt šādus reisus:

  • Nr. 6244 Rīga (14.18) – Ogre (15.01)
  • Nr. 6251 Ogre (15.47) – Rīga (16.30)
  • Nr. 6278 Rīga (19.48) – Lielvārde (20.32)

Skultes dzelzceļa līnijā plānots izpildīt šādus reisus:

  • Nr. 6158 Rīga (18.43) – Saulkrasti (19.43)
  • Nr. 6167 Saulkrasti (20.29) – Rīga (21.29)

AS "Pasažieru vilciens" visus 32 elektrovilcienus, kuri būs pilnībā gatavi "Vivi" vilciena pasažieru pārvadājumiem, saņems līdz 2024. gada vidum. Katrs no tiem sastāv no četriem vagoniem. Viena elektrovilciena garums ir 109 metri. Katrā vilcienā ir sēdvietas 436 pasažieriem, stāvvietas – 454 pasažieriem.

Vilcienos ir viena līmeņa iekāpšana no pasažieru platformām, kas ne tikai nodrošinās pakalpojuma pieejamību ikvienam, bet arī saīsina pasažieru apmaiņas laiku pieturvietās. Iekāpšanas un izkāpšanas ātrumu veicina arī 1,3 metru platas divviru durvis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!