"Rail Baltica" Rīgas Centrālā mezgla būvniecības ietvaros pabeigti dzelzceļa estakādes izbūves darbi ielas līmenī projekta dienvidu pusē – Prāgas ielas un Rīgas starptautiskās autoostas zonā. Teritoriju, kas iepriekš bija atvēlēta "Rail Baltica" būvdarbiem, nodod autoostas lietošanā un atsākas autobusu apkalpošana, nodrošinot pasažieru izkāpšanu, informē projekta "Rail Baltica" nacionālais ieviesējs Latvijā "Eiropas Dzelzceļa līnijas".
Šis ir būtisks brīdis "Rail Baltica" izbūvē, jo sabiedrība var izmantot kaut nelielo, bet pirmo no daudzajiem jaunuzbūvētās infrastruktūras pilsētvides uzlabojumiem, un mazinās neērtības, kas izbūves laikā bija autoostas lietotājiem, informē uzņēmumā.
"Līdz ar "Rail Baltica" izbūvi Latvijā estakādes ieņems būtisku vietu mūsu pilsētvidē, veidojot kvalitatīvas, estētiski pievilcīgas zemestakādes teritorijas, kuras tiek izmantotas dažādu transporta veidu pasažieru, pilsētas viesu un rīdzinieku ērtībām," norāda "Eiropas Dzelzceļa līnijas" valdes priekšsēdētājs Kaspars Vingris. Tā būs gan autoostas teritorijā, kur, norokot uzbērumu, tiks savienotas divas Rīgas daļas, gan Centrālās stacijas zonā zemestakādē plānots Pierīgas autobusu galapunkts un citi pakalpojumi. Savukārt lidostas teritorijā "Rail Baltica" stacija būs uz estakādēm, ielas līmenī nodrošinot piekļūstamību un papildu mobilitāti.