Ziemassvētku laiks daudziem mazajiem ražotājiem ir visaktīvākais laiks gadā – cilvēkiem nepieciešamas dāvanas, un nereti tās tiek pirktas pēdējā brīdī. Daudzi tirgotāji savas preces pārdod interneta vidē, taču netrūkst tādu, kas piedalās arī svētku tirdziņos.
"Delfi Bizness" uzrunātie tirgotāji saka, ka dalība tirdziņos vairāk kalpo kā pašreklāmas veids, jo pircējiem ir iespēja aplūkot preces, salīdzināt ar citām blakus esošām alternatīvām. Taču lielāki ieņēmumi ir tieši no interneta vidē pārdotajām precēm.
Vai dalība tirdziņos atpelnās un kāds ir pieprasījums pēc Latvijā darinātām precēm, "Delfi Bizness" vaicāja vairākiem mazajiem tirgotājiem.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv