Foto: LETA
Nākamais gads VAS "Latvijas pasts" būs attīstības pagrieziena punkts, kur uzņēmumam būs jāparāda spēja strādāt efektīvi un uzlabot darbības procesus, aģentūrai LETA sacīja "Latvijas Pasta" valdes priekšsēdētāja Beāte Krauze-Čebotare.

Viņa minēja, ka 2024.gadā "Latvijas Pasts" turpinās pilnveidot darbību dažādos sektoros. "Klientiem, kas dzīvo reģionos, mazāk apdzīvotās vietās, uzņēmums aktīvāk piedāvās iespēju izmantot pasta pakalpojumus pēc pieprasījuma, piesakot pastnieku mājās, ne tikai saņemot pakalpojumus pasta nodaļās," minēja Krauze-Čebotare.

Tāpat viņa uzsvēra, ka ir sākta jauna pasta nodaļu koncepta izveide, koncentrējoties uz pakalpojumiem un preču tirdzniecību, kam ir saikne ar "Latvijas Pasta" pamatdarbību.

""Latvijas pasts" aizvien vairāk meklēs iespējas izvietot pasta nodaļas vietās, kur ir lielāka cilvēku plūsma, proti, tirdzniecības centros, lai pasta nodaļu darbalaiks būtu klientiem izdevīgāks un pakalpojumi būtu nodrošināti maksimāli ērti pieejamās vietās," sacīja Krauze-Čebotare.

Viņa piebilda, ka uzņēmuma mērķis ir atrasties tajās tirgus pozīcijās, kas "Latvijas Pastam" pienākas kā nacionālajam pasta operatoram.

Jau ziņots, ka "Latvijas Pasta" apgrozījums pagājušajā gadā bija 100,009 miljoni eiro, kas ir par 5,1% mazāk nekā 2021.gadā, kā arī uzņēmums strādāja ar 2,21 miljona eiro peļņu pretēji zaudējumiem gadu iepriekš.

"Latvijas Pasts" nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. "Latvijas pasts" ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā apmēram 2500 darbinieku.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!