MISC 2.0 - 27143
Foto: LETA

Jaunus elektrovilcienus Latvija gaidīja vairāk nekā 14 gadus – no pirmā iepirkuma izsludināšanas 2009. gada 30. novembrī līdz 2023. gada 15. decembrim, kad pasažierus beidzot sāka pārvadāt pirmie jaunie elektrovilcieni. Pirmais prieks par braucošajiem vilcieniem gan bija salīdzinoši īss – daļa jauno vilcienu sāka "niķoties" jau decembra pēdējās dienās, ne vienu vien pasažieri atstājot salt lauka vidū, vēl daļai tos nemaz neļaujot izmantot, jo tehnisku problēmu dēļ virkne reisu tika atcelti.

Šo vilcienu remonts notiek tepat, Latvijā, un atpakaļ uz Čehiju pie ražotāja "Škoda Group" tie vesti netiek. Paralēli turpinās arī jauno vagonu piegāde uz Latviju.

Pirmais prieks par braucošajiem vilcieniem gan bija salīdzinoši īss – daļa jauno vilcienu sāka "niķoties" jau decembra pēdējās dienās, ne vienu vien pasažieri atstājot salt lauka vidū, vēl daļai tos nemaz neļaujot izmantot, jo tehnisku problēmu dēļ virkne reisu tikuši atcelti.

"Delfi Bizness" šonedēļ no kāda lasītāja saņēma informāciju, ka uz Polijas un Lietuvas robežas, Polijas pusē stāv vairāki vilcienu vagoni ar "ViVi" zīmolu uz tiem. 

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!