Šorīt AS "Pasažieru vilciens" (zīmols "ViVi") tehnisku iemeslu dēļ atcēlis divus vilcienu reisus. Kopš decembra vidus, kad kursēt sāka jaunie elektrovilcieni, tie ir jau kārtējie atceltie reisi, kas pasažieriem licis domāt, kā nokļūt savā galamērķī, neizmantojot vilcienu.
Uzņēmumā "Delfi Bizness" uzsver, ka šobrīd tiek īstenots risku mazināšanas plāns.
Ar paziņojumu, ka jauno vilcienu ķibeļu dēļ atkāpjas, šonedēļ nāca klajā "ViVi" padome. Nākamajā rītā pēc tam, kad par atkāpšanos paziņoja "ViVi" padome, "Delfi Bizness" lūdza komentāru uzņēmuma valdes priekšsēdētājam Rodžeram Jānim Grigulim, prasot, kā tiks risināta pašreizējā vilcienu krīze un, vai no amata negrasās atkāpties arī viņš. Tomēr Grigulis neatbildēja uz telefonzvanu, bet īsziņās aicināja ar jautājumiem vērsties pie "ViVi" Komunikācijas daļas vadītājas Sigitas Zviedres.
Viņa sarakstē ar "Delfi Bizness" uzsvēra, ka uzņēmuma padomes atkāpšanās uzņēmuma operacionālo darbu neietekmē.
"Pasažieru vilciens" turpina sniegt visus pakalpojumus, nodrošinot dienā vairāk nekā 300 vilcienu reisus, uzsvēra Zviedre. "Prioritāte ir nemainīga – novērst jauno elektrovilcienu ietekmi uz vilcienu kustības precizitāti un atgūt pasažieru uzticību, tāpēc komanda turpina ieviest risku mazināšanas plānu," sacīja Zviedre.
Lūdzot paskaidrot, ko tieši nozīmē risku mazināšanas plāns un, kā tas var uzlabot šā brīža situāciju, Zviedre norādīja, ka plāns primāri paredz, ka jaunajiem vilcieniem ir iespējami mazāk jākursē pa dzelzceļa vienceļa līnijām, jānodrošina vilcienu rezerve gadījumam, kad jāpārved pasažieri, savukārt jaunie elektrovilcieni, kas pašlaik nekursē un kuriem notiek defektu novēršana, pēc defektu novēršanas atgriežas satiksmē kopā ar "Škoda Vagonka" inženieriem.
Plāns šobrīd tiek īstenots, viņa piebilda. Zviedre tomēr neatbildēja uz jautājumu, vai Grigulis pats neplāno atstāt uzņēmuma valdes priekšsēdētāja amatu.