Latvijā patīk ražot kosmētiku, – sākot ar mājražotāju darinātajiem lūpu balzamiem, kas tiek pārdoti tirdziņos, un beidzot ar plaši atpazīstamu zīmolu ražotajiem produktiem, kas "izgriež pogas" pat pasaules milžiem.
Nozares spēlētāji "Delfi Bizness" stāsta, kā ir darboties šajā jomā Latvijā.
Nozares spēlētāji "Delfi Bizness" stāsta, kā ir darboties šajā jomā Latvijā.
Latvijas kosmētikas ražotāji nešaubīgi var konkurēt ar ārvalstu zīmoliem, uzsver Latvijas Ķīmijas un farmācijas uzņēmēju asociācijā. (LAKIFA). Tās valdes loceklis, nagu un roku kopšanas kosmētikas ražotāja "Kinetics Nail Systems" vadītājs un īpašnieks Andžejs Stenclavs norāda, ka Latvijas ražotāji spēj turēt līdzi lielajai konkurencei un pat sekmīgi pārspēt ārvalstu ražotājus.
Kā piemēru viņš min "Madara Cosmetics", kuram ļoti veiksmīgs bijis pagājušais gads, un Francijā vien zīmols ir atvēris vairāk nekā 200 tirdzniecības vietu. Savukārt viņa vadītais uzņēmums "Kinetics Nail Systems" ticis pie jauniem distribūcijas partneriem Čīlē un Saūda Arābijā.
Centrālās statistikas pārvaldes dati liecina, ka no Latvijas eksportētu kosmētiku īpaši iecienījuši Lietuvā, Igaunijā un karu Ukrainā uzsākušajā Krievijā. Turklāt pērn 11 mēnešos kosmētikas eksporta apmēri uz Krieviju ievērojami palielinājušies.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv