Delfi foto misc. - 81016
Foto: AP/Scanpix/LETA
Pēdējā laikā Latvijā populārās sociālo mediju platformās tiek izplatīta informācija ar krāpnieciskām shēmām, kas sola it kā izdevīgus piedāvājumus no zināmām globālām ātrās ēdināšanas ķēdēm tikai par dažiem eiro, solot klientam piegādi līdz pat durvīm, "Delfi Bizness" pavēstīja ātrās ēdināšanas ķēdes "Burger King" pārstāvji.

Noklikšķinot uz viltotas reklāmas sociālajos tīklos, klientam tiks lūgts pievienot personas datus un debetkartes vai kredītkartes informāciju, bet pēc maksājuma veikšanas klients ēdienu nesaņems, turklāt no klienta tiks ieturēta lielāka summa, nekā solīts sludinājumā.

"Burger King" ir informējusi savus klientus par radušos situāciju, izmantojot uzņēmuma sociālo mediju kanālus, aicinot savus klientus bloķēt attiecīgo reklāmas saturu un ziņot par viltus kontu sociālo mediju platformai.

""Burger King" populārās maltītes un citas ēdienkartes ēdienus var pasūtīt tikai vai nu mūsu restorānos uz vietas, vai mūsu oficiālajā "Burger King" lietotnē, vai arī piegādei tikai ar mūsu partneru starpniecību – uzņēmumiem "Wolt" un "Bolt". Citos gadījumos jūs varat būt pārliecināti, ka šie piedāvājumi ir ļaunprātīgu krāpnieku darbs, un mēs iesakām saviem klientiem nesekot tiem un ziņot, un bloķēt šādas reklāmas, ja viņi tādas redz, un visiem šādu krāpnieku upuriem lūdzam ziņot policijai," skaidro "Burger King" komercdirektore Baltijas valstīs Laura Māranda.

Jāatgādina, ka arī par ātrais ēdinātājs "McDonald's" pagājušajā nedēļā informēja par viltus konkursiem un maltīšu piedāvājumu, kas pašlaik Latvijā tiek izplatīts it kā "McDonald's" vārdā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!