Māra Lieplapa, "Plūkt" dibinātāja un vadītāja
Foto: Privātais arhīvs

Latvijā ražotā "Plūkt" ziemeļu augu tēja ar nosaukumu "Blossom" janvāra beigās piedzīvoja atpazīstamības pieaugumu Amerikā pēc tam, kad amerikāņu aktrise Drū Berimora izcēla zīmolu kā dāvanu, ko izvēlēties e-komercijas vietnē "Etsy".

"Etsy" ir viens no nozīmīgākajiem "Plūkt" tējas pārdošanas kanāliem Amerikā. 2024. gada sākumā e-komercijas uzņēmums aicināja amerikāņu aktrisi, kinoproducenti un režisori Drū Berimoru (Drew Barrymore) izvēlēties zīmolus un to produkciju, ko viņa ieteiktu kā dāvanu un viens no tiem ir zīmola "Plūkt" tēja "Blossom".

ASV ir stratēģiski nozīmīgākā un viena no 22 eksporta valstīm, kur tiek tirgota bioloģiski sertificēta tēja ar latvisko nosaukumu "Plūkt".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!