Piemēram, 2023. gadā lidosta ir saņēmusi 19 sūdzības no pasažieriem par taksometru pakalpojumiem lidostā, un vairums no tām ir par pārmērīgi augstu brauciena maksu.
"Ievērojot apkopoto citu valstu labo praksi, izvērtējot saņemtās sūdzības un publiskajā telpā izskanējušās atsauksmes, lidostas ieskatā, situācijas efektīvākais risinājums būtu tarifu griestu vai vienota tarifa noteikšana braucieniem no Rīgas lidostas. Šādu priekšlikumu esam snieguši akcionāram – Satiksmes ministrijai, kas to virza Autotransporta likuma grozījumos, ar ko pašlaik strādā Saeima," skaidro lidostas pārstāve Ilze Salna.
Kamēr tarifu griestu vai vienota tarifa nav, situācija risināma, veidojot pasažieriem alternatīvas iespējas.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv