2023. gadā patērētāji visvairāk sūdzējās par iegādāto preču kvalitāti un risināja strīdus par ceļojumiem un pasažieru tiesībām. Pērn Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC) saņēma 3663 patērētāju iesniegumus un sniedza 27 327 konsultācijas.
Visvairāk iesniegumu tika saņemti par preču kvalitāti (710), pasažieru tiesībām avio pārvadājumos (610), komercprakses pārkāpumiem, reklāmu, e-komerciju (539), nepiegādātām precēm un pakalpojumiem (439).
Savukārt visvairāk konsultāciju sniegts par dažādos normatīvajos aktos noteikto (7526), par preču kvalitāti (5045), par PTAC darbu (4078), par citu iestāžu kompetenci (3861) un par atteikuma tiesībām (1734).
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit