"Revolut" pēta iespējas, kā pelnīt ar klientu datiem, daloties ar tiem ar reklāmas partneriem. Tādējādi Londonā bāzētais finanšu tehnoloģiju uzņēmums meklē jaunus ienākumu avotus, kamēr tā pieteikums Apvienotās Karalistes bankas licences saņemšanai joprojām nav apstiprināts, vēsta "Financial Times".
"Mēs varētu kļūt par mediju [biznesu]. ... vieta, kur ir auditorija un dati par auditoriju, un tas tiek monetizēts," sacījis "Revolut" izaugsmes vadītājs Antuāns Le Nels.
Viņš arī norādījis, ka uzņēmums tuvākajā nākotnē varētu gūt "pienācīgu daļu" no saviem kopējiem ieņēmumiem no mērķtiecīgas reklāmas. "Mēs zinām, ko lietotāji dara lietotnē, zinām dažas viņu intereses, kas izriet no viņu klikšķiem," viņš skaidrojis.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit