"Revolut" pēta iespējas, kā pelnīt ar klientu datiem, daloties ar tiem ar reklāmas partneriem. Tādējādi Londonā bāzētais finanšu tehnoloģiju uzņēmums meklē jaunus ienākumu avotus, kamēr tā pieteikums Apvienotās Karalistes bankas licences saņemšanai joprojām nav apstiprināts, vēsta "Financial Times".
"Mēs varētu kļūt par mediju [biznesu]. ... vieta, kur ir auditorija un dati par auditoriju, un tas tiek monetizēts," sacījis "Revolut" izaugsmes vadītājs Antuāns Le Nels.
Viņš arī norādījis, ka uzņēmums tuvākajā nākotnē varētu gūt "pienācīgu daļu" no saviem kopējiem ieņēmumiem no mērķtiecīgas reklāmas. "Mēs zinām, ko lietotāji dara lietotnē, zinām dažas viņu intereses, kas izriet no viņu klikšķiem," viņš skaidrojis.
"Revolut" ir pieņēmis darbā Inamu Mahmudu, bijušo "TikTok UK" e-komercijas partnerību vadītāju, lai vadītu aptuveni 30 cilvēku lielu pārdošanas komandu tā sauktās mediju stratēģijas īstenošanai.
Informācijas avots, kas iepazīstināts ar "Revolut" biznesa plānu, stāstījis, ka uzņēmums ir izvirzījis iekšējo mērķi līdz 2026. gadam gūt ieņēmumus no reklāmas aptuveni 300 miljonu sterliņu mārciņu apmērā. "Revolut" no komentāriem atteicies.
Uzņēmuma kopējie ieņēmumi 2022. gadā bija 923 miljoni sterliņu mārciņu, norāda "Financial Times".
Fintech konsultants Rupaks Gose medijam sacījis, ka "Revolut", neraugoties uz straujo izaugsmi, reti tiek izmantots kā primārais bankas konts, un, lai izveidotu nopietnu un ilgtspējīgu ieņēmumu plūsmu, tam būs jākļūst par aizdevēju.
Ir pagājuši vairāk nekā trīs gadi, kopš Londonā bāzētā finanšu tehnoloģiju kompānija iesniedza pieteikumu Apvienotās Karalistes bankas licences saņemšanai. Saskaņā ar Apvienotās Karalistes regulatīvajām vadlīnijām tās parasti tiek piešķirtas gada laikā. Licences iegūšana ir ļoti svarīga, lai "Revolut" varētu plašāk izvērst kreditēšanu savā vietējā tirgū un palielināt rentabilitāti.
Le Nels apgalvojis, ka reklāmdevēji jau ir izrādījuši interesi par sadarbību ar finanšu tehnoloģiju uzņēmumu. Viņš prognozēja, ka tie kļūs "arvien ieinteresētāki".
"Mēs vēlamies, lai cilvēkiem tā kļūtu par ikdienas rutīnu: paskatīties "Instagram", pārbaudāt savu e-pastu un atvērt "Revolut"," klāstījis Le Nels.