Šā gada 1. augustā beigs darboties esošā bonus-malus sistēma, transformējot to uz centralizētu apdrošināšanas vēstures datu sniegšanas servisu bez algoritmiem un formulām, kas padarīja līdzšinējo sistēmu grūti uztveramu. Tas tiek darīts, arī lai atvieglotu informācijas apmaiņu starp Zaļās kartes sistēmas dalībvalstīm, informē Latvijas Transportlīdzekļu apdrošināšanas birojs (LTAB).
Vērtējot klientu riskus, apdrošinātāji joprojām ņems vērā transportlīdzekļa īpašnieka vai reģistrētā turētāja apdrošināšanas vēsturi, kas ietver līdzšinējo apdrošināšanas gadījumu un apdrošināšanas dienu skaitu rādītājus, kā arī citus kritērijus/riska faktorus, kuri ir katra apdrošinātāja ziņā (piemēram, dati par īpašnieka soda punktiem, transportlīdzekļa izmantošanas mērķis un vieta u.tml.).
Apdrošināšanas vēsture turpmāk veidosies par visu kategoriju transportlīdzekļiem, kuriem nepieciešama OCTA, neatkarīgi no tā, vai persona ir reģistrēta kā īpašnieks vai turētājs. Apdrošināšanas vēstures dati tiks atjaunoti katru dienu.