krēsls, direktora birojs
Foto: Shutterstock

Valsts kanceleja (VK) izsludinājusi amata konkursu jaunā Krīzes vadības centra vadītāja amatam, liecina VK paziņojums.

Kā galvenie amata pienākumi noteikti plānot, vadīt, organizēt un koordinēt Krīzes vadības centra darbu; izstrādāt nacionālās drošības un krīzes vadības politiku; organizēt pārresorisko sadarbību ar valsts pārvaldes iestāžu ekspertiem par krīzes vadības sistēmas attīstības jautājumiem, kā arī vadīt un koordinēt krīzes pārvaldības institūciju darbību civilo krīžu un katastrofu gadījumā.

Mēnešalga tiek solīta, sākot no 4328 līdz 5010 eiro pirms nodokļu nomaksas, atkarībā no profesionālās pieredzes, tāpat paredzētas piemaksas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un sociālās garantijas (pabalsti, kompensācijas un veselības apdrošināšana).

Pretendenti pieteikumus var iesniegt līdz 8. decembrim.

Jau ziņots, ka Krīzes vadības centrs tiks veidots, lai stiprinātu krīžu pārvaldību un iestāžu sadarbības koordinēšanu. Iecerēts, ka Krīzes vadības centrs būs tiešā Ministru prezidenta pakļautībā un tiks iekļauts VK sastāvā.

Plānots, ka centrs veiks sistemātisku situācijas monitoringu, iespējamo risku un draudu apzināšanu un novērtēšanu; informācijas un datu apstrādi, analītisko ziņojumu un lēmumprojektu sagatavošanu; stratēģisko plānošanu un operatīvās plānošanas koordinēšanu; civilās krīzes pārvaldības mācību koordinēšanu; valsts līmeņa civilās krīzes pārvaldīšanas resursu, tai skaitā valsts materiālo rezervju, plānošanas, loģistikas un atjaunošanas koordināciju; krīzes komunikācijas koordināciju civilās krīzes laikā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!