"Problēmas ar maksāšanu ir apmēram 15% gadījumu," sacīja Sīmanis un piebilda, ka šos 15% klientu var iedalīt divās grupās - klientos, kuri aizņēmumus ir paņēmuši jau ar mērķi naudu neatdot, un klientos, kuri, piemēram, ir zaudējuši darbu vai arī tiem atgadījušās citas ķibeles, kā dēļ viņi nevar laicīgi atmaksāt aizdevumu.
Pēc Sīmaņa teiktā, klientiem, kuriem ir radušās grūtības atmaksāt aizņēmumu, ir jāvēršas pie kredīta devēja, lai rastu risinājumu situācijai. "Šādos gadījumos cilvēkiem jau gadiem ir atgādināts - nāciet pie aizdevēja un mēģiniet vienoties. Mūsu mērķis nav iznīcināt parādnieku, bet gan atgūt savu naudu. Tādējādi, ja parādnieks atnāk laicīgi un laikus ziņo par savām maksātspējas problēmām, mēs varam izveidot abpusēji izdevīgu atmaksas grafiku," viņš sacīja.
Asociācijas vadītājs arī pastāstīja, ka ātrie kredīti ir pakalpojums īstermiņa naudas plūsmas problēmu risināšanai un apmēram 40% gadījumu cilvēki aizņemas naudu, jo tiem pietrūkst līdzekļu līdz algai.