Stock - 759
Foto: DELFI

Arī ceturtdien klienti sūdzas par problēmām piekļūt saviem līdzekļiem AS "Swedbank" kontos, kuros kļūdas dēļ līdzekļi rezervēti dubultā. Tikmēr banka uzsver, ka sistēmas kļūme ir novērsta un par katru gadījumi klienti aicināti individuāli vērsties pie bankas.

"Swedbank" preses sekretāre Kristīne Jakubovska portālu "Delfi" informēja, ka kļūdas centralizētajā sistēmā salabotas veiksmīgi un patlaban viss strādājot. Tomēr, ja klientiem esot kādas problēmas, viņiem ir individuāli jāziņo vai jāvēršas bankas filiālēs, un šie gadījumi tiks izskatīti.

Banka patlaban izmeklējot un analizējot notikušās kļūmes iemeslus, tomēr esot jāsaprot, ka "tā ir tehnika, kura mēdz salūzt". Šis bijis rets un ārkārtējs gadījums. Lai gan precīzs klientu skaits vēl nav aplēsts, Jakubovska apliecināja, ka problēmas skārušas lielu daudzumu bankas klientu.

Tikmēr kāds bankas klients portālu "Delfi" informēja, ka "ceturtdienas rītā bankas kontā vēl 50 latu dubultā rezervācija karājās, kamēr vakar tur vēl divas rezervācijas bija". Tāpat sociālajos tīklos Itālijā praksē esošie studenti ziņojuši, ka savos kontos joprojām nav saņēmuši atpakaļ pazudušo naudu. Arī e-pasti bankai palikuši bez atbildes.

Jau ziņots, ka "Swedbank" sistēmas tehniskas problēmas trešdienas rītā izraisīja satraukumu vairākiem bankas klientiem, kuru kontos līdzekļi bija rezervēti dubultā vai arī nebija pieejami. Līdz vakaram banka kļūmi salaboja.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!