Stock - 759
Foto: DELFI

Arī ceturtdien klienti sūdzas par problēmām piekļūt saviem līdzekļiem AS "Swedbank" kontos, kuros kļūdas dēļ līdzekļi rezervēti dubultā. Tikmēr banka uzsver, ka sistēmas kļūme ir novērsta un par katru gadījumi klienti aicināti individuāli vērsties pie bankas.

"Swedbank" preses sekretāre Kristīne Jakubovska portālu "Delfi" informēja, ka kļūdas centralizētajā sistēmā salabotas veiksmīgi un patlaban viss strādājot. Tomēr, ja klientiem esot kādas problēmas, viņiem ir individuāli jāziņo vai jāvēršas bankas filiālēs, un šie gadījumi tiks izskatīti.

Banka patlaban izmeklējot un analizējot notikušās kļūmes iemeslus, tomēr esot jāsaprot, ka "tā ir tehnika, kura mēdz salūzt". Šis bijis rets un ārkārtējs gadījums. Lai gan precīzs klientu skaits vēl nav aplēsts, Jakubovska apliecināja, ka problēmas skārušas lielu daudzumu bankas klientu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!