Cilvēki pie Krājbankas - 34
Foto: LETA
Augstākā klientu apkalpošanas kvalitāte Baltijas valstu kredītiestādēs ir Latvijas bankām, liecina klientu servisa uzlabošanas uzņēmuma „Dive Group” ikgadējais Baltijas valstu banku klientu apkalpošanas kvalitātes pētījums.

Kā portāls "Delfi" uzzināja Latvijas komercbanku asociācijā, kopumā vidējais servisa kvalitātes līmenis Latvijas banku sektorā ir 89,4%, Lietuvā - 87,6%, savukārt Igaunijā - 83,2%, secinājusi „Dive Group".

Latvijā augstāko klientu apkalpošanas kvalitātes vērtējumu saņēmusi "Danske Bank" - 98,1%, otrajā vietā ir "Nordea" - 95,6%, trešajā - "SEB banka" ar 93,2% vērtējumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!