Kā portāls "Delfi" uzzināja Latvijas komercbanku asociācijā, kopumā vidējais servisa kvalitātes līmenis Latvijas banku sektorā ir 89,4%, Lietuvā - 87,6%, savukārt Igaunijā - 83,2%, secinājusi „Dive Group".
Latvijā augstāko klientu apkalpošanas kvalitātes vērtējumu saņēmusi "Danske Bank" - 98,1%, otrajā vietā ir "Nordea" - 95,6%, trešajā - "SEB banka" ar 93,2% vērtējumu.
Arī Lietuvā pirmajā vietā ir "Danske Bank" (96%), tai seko "Finasta" (94,8%) un "SEB banka" (93,7%).
Igaunijā aiz pirmo vietu ieņēmušās "Danske Bank" (91,4%) otrā ir "Nordea" (89,6%) un trešā - "Swedbank" (88,4%).
„Dive Group" norāda, ka klientu servisa kvalitāte Baltijas valstu banku sektorā 2012.gadā ir nedaudz uzlabojusies.
Jau vairākus gadus pēc kārtas Baltijas valstu bankas augstākos rezultātus uzrāda tādos pētījuma kritērijos kā filiāļu vide, apkalpošanas speciālistu izskats, darbinieku prasmes veidot kontaktu, kā arī viņu komunikācijas prasmes.
Aizvadītajā gadā, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, uzlabojušās darbinieku prasmes uzsākt sarunu. Taču joprojām banku darbiniekiem ne tik labi veicas klienta vajadzību izzināšanā, kā arī sarunas nobeiguma veidošanā.