AS "Swedbank" pēc vairāku stundu darba ir atjaunojusi internetbankas darbību un arī iespēju norēķināties ar bankas maksājumu kartēm.
Kā portālam "Delfi" sacīja bankas sabiedrisko attiecību speciāliste Kristīne Jakubovska, ap plkst.14 tika konstatēti traucējumi "Swedbank" tīklā, kuru rezultātā tika traucēta bankas karšu un internetbankas lietošana.
Problēmu iemesls esot noskaidrots un ap plkst.16.30 karšu un internetbankas darbība atjaunota normālā režīmā, informēja Jakubovska.
Brīvdienās "Swedbank" īstenos tehniskos uzlabojumu darbus kopā ar iekārtu ražotājiem, lai novērstu šādu traucējumu iemeslu nākotnē, skaidroja "Swedbank" pārstāve.
Banka arī atvainojas klientiem par sagādātajām neērtībām.
Jau vēstīts, ka pērn rudenī sakaru traucējumi izraisīja problēmas "Swedbank" klientiem, liedzot norēķināties ar kartēm citu banku karšu nolasīšanas termināļos (POS) vai izņemt naudu no citu banku bankomātiem.
Savukārt "Swedbank" sistēmas tehniskās problēmas izraisīja satraukumu vairākiem bankas klientiem, kuru kontos līdzekļi bija rezervēti dubultā vai arī nebija pieejami. Toreiz dienas laikā banka kļūmi izlaboja.