"OCTA ir pamatpakalpojums jebkura universāla apdrošināšanas pakalpojumu sniedzēja portfelī, kas vēlas kļūt par vienu no tirgus līderiem. Neraugoties uz OCTA pakalpojuma ieviešanas tehnisko sarežģītību un stingrajiem noteikumiem, pakalpojuma ieviešana Latvijā panākta ļoti ātri - sešu mēnešu laikā kopš pievienošanās Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojam LTAB," norādījis "PZU" Latvijas filiāles vadītājs Deividas Raipa.
"PZU" vēlas jau šogad iekarot 3 % lielu tirgus daļu Latvijā. Raipa apgalvo, ka, neraugoties uz to, ka OCTA pakalpojums Latvijā strādājošajiem apdrošinātājiem pērn nesis zaudējumus, viņa pārstāvētā "PZU" esot pārliecināta, ka tai izdevies atrast veidu, kā sekmīgi darboties šajā jomā.
"PZU", veidojot OCTA apdrošināšanas polišu cenas, tajās iekļaujot salīdzinoši vairāk risku ietekmējošus kritērijus.
Tāpat kompānija vēlas piedāvāt OCTA apdrošināšanu tajos klientu segmentos, kas līdz šim bijuši mazāk pievilcīgi apdrošinātājiem, tādēļ piedāvās arī traktortehnikas, motociklu, piekabju un mazjaudīgu automašīnu apdrošināšanu.
"Delfi" jau informēja, ka, saskaņā ar Latvijas Apdrošinātāju asociācijas datiem, šī gada 1. ceturksnī OCTA apdrošināšana bija ceturtais populārākais apdrošināšanas veids - gada pirmajos trīs mēnešos OCTA prēmijas parakstītas 8,4 miljonu latu apmērā. Salīdzinājumā ar 2012. gada 1. ceturksni, parakstīto OCTA prēmiju apmērs pieaudzis par 6 %.