2008.gadā Kiprā kopā 7130 uzņēmumi parakstījās memorandā par godīgu cenu saskaņošanu, bet Maltā tādi bija 6500. Abās valstīs kopā tas ir aptuveni 80% no visiem komersantiem, kas piedalījās kampaņās, kas ir līdzīgas "Latvijas godīgajam eiro ieviesējam", liecina Eiropas Komisijas (EK) dati.
Galvenais ar ko uzņēmēji riskē, šāda veida kampaņās nepiedaloties, ir reputācijas zaudēšana. EK kā piemēru atgādina Maltas pieredzi, kur uzņēmumi, kas centās krāpties un kampaņā nepiedalījās, tūlītēji nonāca mediju krustugunīs.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit