eiro
Foto: AFP/Scanpix
Pagājušajā nedēļā valdības pārstāvji un aktīvāko uzņēmēju organizāciju vadītāji un vairāki desmiti komersantu parakstīja iniciatīvas "Godīgs eiro ieviesējs" memorandu, tādējādi apņemoties neizmantot eiro ieviešanu preču un pakalpojumu cenu celšanai. Ārzemju pieredze liecina, ka, nepiedaloties šādās akcijās vai tomēr cenšoties ar cenām manipulēt, uzņēmumi riskē ar savu reputāciju. Portāls "Delfi", uzrunājot sabiedrisko attiecību ekspertus, noskaidro, vai Latvijas uzņēmumi šāda veida kampaņu un risku zaudēt reputāciju vispār vērtē nopietni.

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas priekšsēdētāja Evija Ansonska norāda, ka, "jau deviņus gadus veidojot Uzņēmumu Reputācijas topu, mēs redzam, ka uzņēmumi arvien nopietnāk domā par savu reputāciju, jo tā ietekmē gan biznesa rezultātus, gan ilglaicību".

"Arī iedzīvotāji arvien lielāku nozīmi piešķir uzņēmumu reputācijai un tādiem nozīmīgiem faktoram kā sociālā atbildība, kas sevī ietver godīgu biznesa praksi. Tāpēc uzskatu, ka Latvijas uzņēmējiem, kuriem ir svarīgs savs publiskais tēls, kampaņa "Godīgs eiro ieviesējs" ir iespēja vēlreiz apliecināt, ka ir uzticami partneri valstij un sabiedrībai. Savukārt iedzīvotājiem tā ir iespēja līdzdarboties eiro ieviešanas procesā un nebūt tikai pasīviem tā vērotājiem, jo reputācijai ir nozīme tikai tad, ja sabiedrībā tā tiek uzskatīta par nozīmīgu vērtību," pauž Ansonska.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!