Komersantu iebildumiem pret Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijā (VARAM) dzimušo ideju aplikt ar dabas resursu nodokli (DRN) reklāmas izdevumus, pievienojusies arī Kultūras ministrija.
Otrdien valdības sēdē, kur tika spriests par grozījumiem DRN likumā, Kultūras ministrijas valsts sekretārs Guntis Puķītis pauda, ka nodokļa ieviešanas rezultātā izdevumi par kultūras pasākumu afišu sagatavošanu varētu pieaugt par aptuveni 27%, bet tēriņi tādiem "reklāmas izdevumiem" kā, piemēram, teātru programmiņas – pat uz pusi.
"Neviens kultūras pasākums nav iedomājams bez reklāmas, bet liela daļa reklāmas ir papīra formā," sacīja Puķītis, piebilstot, ka valstij piederošās kultūras institūcijas nākamgad vien DRN būs spiestas samaksāt aptuveni 198 tūkstošus eiro.