Finanšu ministrijas (FM) informatīvā kampaņa par 2017. gada budžetu medijos un vides reklāmas stendos izmaksājusi teju 100 000 eiro, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.
FM rīkotajā iepirkumā par sociāli informatīvo materiālu jeb infografiku par 2017. gada valsts budžetu, kā arī ar to saistītiem jautājumiem izvietošanu ziņu portālos uzvarēja AS "Delfi", SIA "Tv Net" un SIA "Media Profile". Šī iepirkuma ietvaros FM ar uzņēmumiem noslēgusi 12 500 eiro vērtu līgumu.
Iepirkumā par minēto infografiku izvietošanu laikrakstos un žurnālos uzvarējuši SIA "Izdevniecība Dienas Mediji", AS "Lauku Avīze", SIA "Izdevniecības nams "Print Media"", AS "Cits medijs", SIA "Izdevniecība "Rīgas Viļņi"", SIA "Mediju nams", SIA "Izdevniecība "Dienas bizness"" un SIA "Žurnāls Santa". Šī iepirkuma ietvaros FM ar uzņēmumiem noslēgusi 38 427 eiro vērtu līgumu.
Savukārt iepirkumā par minēto infografiku druku un izvietošanu, uzturēšanu eksponēšanas kārtībā, demontāžu Latvijas pilsētu sabiedriskā transporta pieturvietu statiskajos un dinamiskajos vides reklāmas stendos uzvarējusi SIA "JCDecaux Latvija", kas minētos pakalpojumus nodrošina par 41 900 eiro.
Kā ziņots, Saeima novembra beigās pēc aptuveni 20 stundas ilgas sēdes pieņēma nākamā gada valsts budžetu, kurā plānotie ieņēmumi ir lielāki nekā astoņi miljardi eiro, savukārt izdevumi - apmēram 8,4 miljardiem eiro, līdz ar to plānots budžeta deficīts.
Salīdzinot ar 2016.gada budžetu, nākamgad plānotie valsts budžeta ieņēmumi paredzēti par aptuveni 664 miljoniem eiro lielāki, savukārt valsts budžeta izdevumi nākamgad paredzēti par vairāk nekā 680 miljoniem eiro lielāki nekā šogad.