Pērn Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) saņēmusi 161 banku un 42 apdrošinātāju klientu sūdzības par iestāžu darbību. Par banku darbību saņemto sūdzību un iesniegumu skaits, salīdzinot ar 2015. gadu, ir nedaudz pieaudzis, bet par apdrošinātājiem – samazinājies, informē FKTK.
Pērn FKTK saņemtas sūdzības par 17 bankām. 105 sūdzības bijušas no fiziskām personām un 56 no juridiskām personām. Savukārt aizpērn par kredītiestāžu darbību tika saņemtas 154 klientu sūdzības un iesniegumi.
Visos gadījumos, kad saņemtas sūdzības par konkrētas bankas darbību, FKTK pieprasījusi bankai sniegt skaidrojumu. Izskatot 144 sūdzībās minēto, FKTK kredītiestāžu rīcībā nav konstatējusi Kredītiestāžu likuma un tam pakārtoto normatīvo aktu pārkāpumus, bet 12 sūdzībās minēto FKTK izmantos uzraudzības vajadzībām. Izskatot piecās sūdzības minēto, FKTK konstatējusi trūkumus kredītiestādes operacionālā riska pārvaldīšanā.