Finanšu ministrija (FM) 2018. gada budžeta skaidrošanai populārākajos laikrakstos un žurnālos atvēl 41 000 eiro, liecina informācija FM mājaslapā.
FM iepirkumā "Sociāli informatīvo materiālu par 2018. gada valsts budžetu, kā arī ar to saistītajiem jautājumiem izvietošana drukātajos (populārākajos laikrakstos un žurnālos) medijos" uzvarējuši astoņi mediju uzņēmumi.
Visdāsnākais finansējums ticis SIA "Žurnāls Santa", ar kuru tiks slēgti divi līgumi - viens 8000 eiro, bet otrs 4000 eiro apmērā. Tāpat 8000 eiro vērts līgums tiks slēgts ar SIA "Izdevniecība "Dienas Mediji"".
Ar AS "Latvijas Mediji", AS "Cits Medijs", SIA "Izdevniecība "Rīgas Viļņi"" un SIA "Izdevniecība "Dienas Bizness"" tiks slēgti līgumi katrs 4000 eiro vērtībā. Savukārt ar SIA "Izdevniecības nams "Print Media"" tiks slēgts līgums 1000 eiro vērtībā.
Jau rakstīts, ka novembra sākumā FM noslēdza 41 900 eiro vērtu līgumu ar vides reklāmas aģentūru "JCDecaux Latvija", lai informētu par 2018. gada budžetu Latvijas pilsētu sabiedriskā transporta pieturvietu un vides statiskajos un dinamiskajos reklāmas stendos.
2018. gada valsts budžeta ieņēmumi plānoti 8,75 miljardu eiro apmērā jeb par 725,11 miljoniem eiro vairāk nekā pērn, bet izdevumi - 8,95 miljardu eiro apmērā jeb par 624,82 miljoniem eiro vairāk nekā 2017.gadā.
2018.gada budžeta prioritāte ir veselības nozare, kuras finansējums pirmo reizi pārsniedz vienu miljardu eiro.
Valsts pamatbudžeta ieņēmumi 2018. gadā prognozēti 6,16 miljardu eiro, bet izdevumi - 6,49 miljardu eiro apmērā. Valsts pamatbudžeta izdevumu palielinājums, salīdzinot ar 2017.gada plānu, ir 400,4 miljoni eiro jeb 6,6%. Izdevumu palielinājums 478,8 miljonu eiro apmērā paredzēts izdevumiem valsts pamatfunkciju finansēšanai, tajā skaitā 438 miljoni eiro uzturēšanas izdevumiem un 40,8 miljoni eiro kapitālajiem izdevumiem.