Delfi foto misc. - 58423
Foto: Publicitātes foto
Vairākus gadus strādājis finanšu tehnoloģiju jeb "fintech" nozarē, mēģinot nogriezt kādu gabaliņu no patēriņa kreditēšanas biznesa pīrāga, tagad pārcēlies uz banku, lai šajā ierasti vairāk smagnējā vidē ieviestu "fintech" dinamismu. "Luminor" ikdienas produktu attīstības vadītājs Baltijā Jevgeņijs Kazaņins intervijā "Delfi" stāsta, ka banka no "fintech" pasaules var mācīties ātrumu, attieksmi pret klientiem, kā arī atšķirīgu skatupunktu uz bankas pakalpojumiem un produktiem - kāpēc algu nevarētu glabāt "Gmail" vai "Facebook"? Vienlaikus viņš atzīst, ka "fintech" uzņēmumi nevarēs tik vienkārši nomainīt bankas.

Kāpēc pārgājāt strādāt no "fintech" uzņēmuma uz banku?

Tas ir man pašam negaidīts pavērsiens. Nebiju plānojis strādāt bankā, jo neredzēju sevi lielā uzņēmumā. Taču "Luminor" ir izņēmums. Reti kad banka, kas jau uzbūvējusi klientu loku un pakalpojumu portfeli, izdomā sākt no jauna un tehnoloģiski visu pārbūvēt. Sākt no baltas lapas, pārdomājot, kā strādājam ar klientiem, kādus risinājumus nodrošinām, lai radītu modernāko banku Baltijā. Nav daudz tādu iespēju Eiropas vai pasaules tirgū. Tas uzrunāja. Tāpēc pieņēmu izaicinājumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!