Swedbank uzsāk Latvijas pāreju uz bezkontakta kartēm - 6
Foto: Publicitātes foto

No otrdienas, 18. septembra, "Swedbank" piedāvā jaunu mobilo lietotni "Swedbank 2019" ar īpaši izstrādātu dizainu un lietošanas pieredzi – sākumā "Android lietotājiem", bet drīzumā arī "iOS".

Turklāt "Android" lietotāji šajā lietotnē var izmantot jau pirmo jauno funkciju: mobilos bezkontakta maksājumus. Tādējādi "Swedbank" ievieš norēķinus ar mobilo tālruni vienlaikus visā Baltijā, un līdz ar to maksājumi ar mobilo telefonu tagad kļūs pieejami arī ievērojamai daļai Latvijas iedzīvotāju.

Atsevišķa papildu "Swedbank 2019" lietotne izstrādāta ar mērķi iesaistīt klientus esošās pamata "Swedbank" mobilās lietotnes jaunās versijas izstrādē. Turklāt "Swedbank 2019" lietotne jau tagad sniedz iespēju "Android" lietotājiem (piemēram, "Samsung", "Huawei", "HTC" u.c. ierīcēm), veikt maksājumus ar mobilo tālruni, līdzīgi kā ar bezkontakta norēķinu kartēm. Sekojot šāda maksājumu veida popularitātei un klientu līdzšinējās lietošanas statistikai, "Swedbank 2019" mobilo bezkontaktu maksājumu limits ir izveidots 150 eiro vienai transakcijai, un šī funkcija tiek papildus aizsargāta ar obligāto ekrāna aizslēgšanu.

"Iesaistot klientus "Swedbank 2019" lietošanā, mēs aicinām ikvienu izmēģināt tās jauno lietošanas loģiku, dizainu un funkcijas, kuru klāsts ar laiku tiks papildināts. Tādā veidā ikviens klients var piedalīties jauna digitāla pakalpojuma izstrādē, veidojot vēl nebijušu sadarbības modeli. Tāpēc aicinu ikvienu interesentu papildus esošajai "Swedbank" lietotnei lejupielādēt arī jauno "Swedbank 2019", izmēģināt to ikdienā, maksāt ar tālruni un sniegt mums savus ieteikumus jaunās versijas izstrādē," norāda "Swedbank" Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs.

"Swedbank" apkopotie dati par klientu digitālo aktivitāti un ieradumiem liecina, ka mobilie bezkontakta maksājumi jau drīzumā Latvijā var kļūt tikpat ierasti kā karšu maksājumi. "Swedbank" mobilās lietotnes klientu skaits sasniedza jau 300 000, kas ir teju puse no bankas digitāli aktīvajiem klientiem. Savukārt bezkontakta karšu norēķini mēnesī pārsniedz 2 miljonus transakciju.

"Tirgus līdera uzdevums ir ne tikai piedāvāt jaunus pakalpojumus, bet arī palīdzēt inovācijām kļūt par jaunu normu, jaunu ikdienu. Ņemot vērā mūsu klientu skaitu un digitālo aktivitāti, bankas mobilās lietotnes izmantošana jau šobrīd veido jauna līmeņa norēķinu ikdienu – un arī mobilie maksājumi drīzumā par tādiem kļūs," atzīmē Frolovs.

Mobilo maksājumu funkcija pagaidām ir pieejama tikai "Android" ierīcēs, jo šobrīd "Apple" produkti atbalsta tikai "Apply Pay" funkciju, kas Baltijas valstīs vēl nav pieejama. "Swedbank" ir gatavi ieviest mobilos bezkontakta maksājumus arī "Apple" viedierīcēm, tiklīdz mainīsies "Apple" nosacījumi.

"Swedbank 2019" lietotne ir atsevišķi lejupielādējama "App Store" un "GooglePlay" (Latvijas klientiem jāizvēlas lietotne "Swedbank 2019 Latvija"). Tā ir radīta, lai iesaistītu klientus pamata "Swedbank" lietotnes jaunās versijas izstrādē, daloties ar savām atsauksmēm par lietošanas pieredzi jaunā dizainā un navigācijā, kā arī jaunu funkciju izmantošanā.

"Swedbank 2019" satur tikai daļu no ierastajām funkcijām. Esošā "Swedbank" mobilā lietotne joprojām ir pamata ikdienas finanšu rīks bankas klientiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!