Vivendi
Foto: Reuters/Scanpix/LETA

"Idea Group" īpašnieki ir pārdevuši uzņēmuma kontrolpaketi pasaules vadošajai komunikāciju grupai "Havas". Šī ir lielākā investīcija Baltijas komunikāciju aģentūru vēsturē, informē "Havas" pārstāvji.

Mārketinga komunikāciju grupa "Idea" ir "Havas" partnere Baltijā kopš 2003. gada. Saskaņā ar otrdien, 18. decembrī, parakstīto līgumu "Havas" pieder 51% "Idea", savukārt pārējo daļu īpašnieki joprojām ir esošie Baltijas partneri.

""Havas" gatavība pilnībā iekļauties Baltijas tirgū ir liels kompliments "Idea" un visai mūsu komandai. Tas nozīmē, ka mūsu ilgtermiņa darbs ir piesaistījis spēcīga globālā spēlētāja uzmanību un uzticēšanos," norāda "Idea Group" partneris Marks Eikners. "Mēs ticam, ka "Havas" mums dos papildu jaudu, attīstot produktus, pakalpojumus un – jo īpaši – tehnoloģijas. Digitālajā pasaulē mēs lieliem soļiem iesim uz priekšu, nodrošinot saviem klientiem pasaules līmeņa risinājumus."

"Havas Group" prezidents un izpilddirektors Ziemeļvalstīs, Centrāleiropā, Austrumeiropā un Tuvajos Austrumos Alberto Kanteli uzsver, ka "Havas" ir viena no visstraujāk augošajām komunikāciju grupām pasaulē, tāpēc kontrolpaketes iegāde ir dabisks solis. "Es priecājos, ka "Havas" tagad ir oficiāli pārstāvēts Baltijas valstīs. Mēs uzticamies pašreizējiem vadītājiem un esošajai struktūrai un neplānojam to mainīt. Turklāt mēs sniegsim visu nepieciešamo atbalstu, lai veicinātu uzņēmuma turpmāko izaugsmi. Piemēram, "Havas" ir savas sociālās, mobilās un digitālās platformas, un mūsu mātes uzņēmumam "Vivendi" pieder tādi zīmoli kā "Canal+" un "Universal Music", kas nodrošinās mūsu Baltijas komandām pavisam jaunas iespējas," sacīja Kanteli.

"Arī "Havas", tāpat kā "Idea Group", nodrošinās integrētus pilna komunikāciju cikla pakalpojumus, lai palīdzētu klientiem sasniegt biznesa mērķus. Cieša sadarbība, uzņemoties atbildību par mārketinga procesiem – stratēģijas izveidi, tirgus izpēti, radošo ideju izstrādi un realizāciju, mediju plānošanu un pirkšanu, satura mārketingu, PR un pasākumu organizēšanu pēc, tā dēvētā, "one-stop-agency" principa, – ļauj klientam koncentrēties uz savu pamatbiznesu un sasniegt labākos rezultātus," apstiprina "Havas" vadītājs Latvijā Ivo Rundāns.

No 18. decembra radošo aģentūru "Idea Riga" dēvēs par "Havas", savukārt mediju aģentūru "Idea Havas Media" – par "Havas Media".

"Idea Group" ir 19 mārketinga komunikāciju aģentūru grupa, kas darbojas Baltijas valstīs. Tajā strādā 250 darbinieku. 2018. gadā grupas apgrozījums Baltijā bija 46 miljoni eiro, Latvijā – 10 miljoni eiro.

"Havas Group" ir viena no lielākajām globālajām komunikāciju grupām. Tā ir dibināta 1835. gadā Parīzē. Grupā strādā 20 000 cilvēku vairāk nekā 100 valstīs, un tā ir pilnībā integrēta "Vivendi". "Havas Group" ir izvirzījusi mērķi būt par pasaules labāko kompāniju, radot jēgpilnu saikni starp cilvēkiem un zīmoliem, liekot lietā radošu pieeju, plašsaziņas līdzekļus un inovācijas. Izmantojot uz klientu orientētu modeli, "Havas Group" ir visintegrētākā kompānija savā nozarē. Aptverot trīs uzņēmējdarbības jomas (radošo industriju, plašsaziņas līdzekļus un veselības aprūpi), 52 "Havas Villages" darbojas pēc viena modeļa. Visām komandām ir kopīgas telpas, kas ļauj nodrošināt raitu un elastīgu sadarbību ar klientiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!