AS "Olainfarm" provizoriskie konsolidētie 2018. gada decembra rezultāti liecina, ka grupa realizējusi produkciju par 11,1 miljonu eiro, kas ir par 10% vairāk nekā pērnā gada decembrī. Savukārt divpadsmit mēnešu provizoriskie pārdošanas rezultāti uzrāda 8% pieaugumu attiecībā pret 2017. gada provizoriskajiem rādītājiem, sasniedzot 123,6 miljonus eiro. "Olainfarm" grupa pērn realizējusi savu produkciju 54 pasaules valstīs.
2018. gadā "Olainfarm" grupas lielākie noieta tirgi saglabājušies nemainīgi – Krievija (īpatsvars 31%), Latvija (28%), Baltkrievija (11%) un Ukraina (9%). Uzņēmuma lielāko tirdzniecības partneru vidū ir arī Kazahstāna, Uzbekistāna, Vācija, Lietuva, Polija un Tadžikistāna. Straujākais pārdošanas pieaugums pērn tika sasniegts Baltkrievijā, kur realizēts par 54% vairāk nekā 2017. gadā, un Tadžikistānā, kur pārdošana augusi par 32% attiecībā pret 2017. gadu. Gada griezumā par 28% augusi arī realizācija Polijā un Uzbekistānā. No lielākajiem noieta tirgiem realizācijas samazinājums (par 5%) ir vērojams tikai Krievijā, kas skaidrojams ar valūtas svārstību ietekmi.
Kā liecina konsolidētie decembra realizācijas dati, trīs lielākie koncerna noieta tirgi ir Krievija, kur salīdzinājumā ar iepriekšējā gada decembri realizācijas apjoms ir samazinājies par 7%, Latvija, kur šajā pat laika posmā realizācijas apjoms ir pieaudzis par 19%, un Ukraina ar 37% samazinājumu. No 10 lielākajiem noieta tirgiem neliels (-2%) samazinājums vērojams vēl tikai Uzbekistānā. Visos citos galvenajos noieta tirgos decembra laikā ir panākts apgrozījuma pieaugums, no kuriem lielākais sasniegts Japānā (5568%), Polijā (300%) un Kazahstānā (116%).